Kraamfeest organiseren Alphen aan den Rijn

kraamfeest organiseren alphen aan den rijn     kraamfeest organiseren alphen aan den rijn  Clown Japie met Sinterklaasshow

Kraamfeest  organiseren Alphen aan den Rijn

Een kindje geboren! Een bijzondere tijd. Uw leven staat op z’n kop. En natuurlijk wilt u dat met iedereen vieren.
Maar waar haalt u de tijd vandaan? U wil een kraamfeest organiseren in uw huis?
Vertel de Party Regelaar wat u wilt en wij regelen alles voor u en gaan uw kraamfeest organiseren Alphen aan den Rijn.
Muisjes en ballonnen, lekkere hapjes en champagne, gezellige bediening en onbezorgd genieten.
U hoeft alleen maar voor uw kersverse gezinnetje te zorgen.
de Party Regelaar regelt uw complete catering bij u thuis. Een kraamfeest organiseren Alphen aan den Rijn
was nog nooit zo eenvoudig.
 

Wat heb ik nodig voor het organiseren van een kraamfeest?

Dat hangt af van uw wensen, de mogelijkheden bij u thuis en hoeveel gasten u verwacht op het kraamfeest.
Over het algemeen heb je wat extra (sta) tafels en wat stoelen nodig. Wil je ook koffie en thee schenken tijdens het kraamfeest,
of hou je het echt alleen bij een borrel?
Wat dacht je van lekkere hapjes? babybonbonnetjes? of toch een bitterbal?
Een kraamfeest organiseren Alphen aan den Rijn is vaak maatwerk. Zoveel mensen, zoveel wensen!
kraamfeest organiseren alphen aan de rijn geboorte cubcake    kraamfeest organiseren alphen aan de rijn geboorte    kraamfeest organiseren Alphen aan de Rijn

U zorgt alleen voor de uitnodigingen.

U weet wie u uit wil nodigen op uw kraamfeest. Doe dit wel minimaal 3 weken van te voren en vraag eventueel
bij verhindering om een afzeg berichtje. De rest voor het organiseren van het kraamfeest regelen en verzorgen wij voor u.
De gasten worden voorzien van een hapje en een drankje door onze enthousiaste dames.
Naderhand ruimen wij alles van het kraamfeest weer op en nemen alles mee; alsof er niets gebeurt is.
 

Geen eigen locatie voor een kraamfeest?

Wanneer uw thuissituatie zich niet leent om een kraamfeest  te organiseren, dan hebben wij de ideale oplossing voor jullie!
In ons eigen Partycentrum Parola hebben wij een zeer gezellig Café – Restaurant waar regelmatig een verjaardag
maar ook een kraamfeest wordt georganiseerd. Informeer naar deze mogelijkheden.
 

Vrijblijvende afspraak en advies

Maak nu een vrijblijvende afspraak, om te kijken wat wij voor jullie kunnen betekenen en wat het zou gaan kosten om
een kraamfeest te organiseren. Voor elk budget kunnen wij wat betekenen!
 
T: 0172 65 38 56
E: info@partyregelaar.nl
 
Wij kunnen jullie kraamfeest organiseren in Alphen aan den Rijn, maar natuurlijk ook in omliggende gemeenten, zoals Nieuwkoop, Ter Aar, Boskoop, Bodegraven, Reeuwijk, Lisse, Aalsmeer, Leimuiden, enz. Eigenlijk komen wij met name door heel Zuid-Holland.
Het groene hart van de Randstad


 

Kraamfeest organiseren Alphen aan den Rijn

(bron wikipedia)
Onder een kraamfeest of babyborrel verstaat men een bijeenkomst met vrienden en familie om de geboorte van een baby te vieren.
In plaats van vele individuele visites in de kraamtijd kiezen sommige ouders ervoor om drie tot zes weken na de geboorte een collectief kraambezoek te organiseren voor familie, vrienden, buren en collega’s. Het kraamfeest wordt vaak al aangekondigd op het geboortekaartje.

Nederland

Op een zaterdag of zondag wordt iedereen tegelijk uitgenodigd om de baby te bewonderen en beschuit met muisjes te eten. Het is gebruikelijk dat gasten een kraamcadeau voor de baby aan de ouders geven.

Verenigde Staten

In de Verenigde Staten is het kraamfeest al langer traditie. Daarnaast vieren ze ook babyshower, wat vergelijkbaar is met een kraamfeest maar dan voordat de baby is geboren. Ook al worden deze twee termen veelal door elkaar heen gebruikt.

Als je dan toch een kraamfeest organiseren Alphen aan den Rijn, dan kun je maar beter bij de Party Regelaar zijn.

Je kunt ook denken aan:

  • babyborrel
  • babyshower
  • kraamborrel
Babyborrel ideeen:

Iedereen weet dat babyborrels leuk zijn, maar ze kunnen nog leuker gemaakt worden wanneer u een aantal spelletjes voorbereidt. Deze spelletjes kunnen er voor zorgen dat het kind weer naar bovenkomt bij de ouders, grootouders,  eters, meters en andere genodigden.
 

Baby spelletjes om te spelen op de Babyborrel

Deze babyspelletjes kunnen voor een geweldige ambiance zorgen, en maken dat men jaren later nog over uw babyborrel zal praten. Ze zijn ook een goede manier voor uw gasten om elkaar te leren kennen, als ze dat nog niet doen. Het is ook een respectvolle manier om eer te betuigen aan de nieuwe mama en haar baby.
 

Hoe speelt u deze babyborrel spelletjes? Hier is een overzicht van mogelijkheden.

 
Bij “Karaoke Baby!” vormen de gasten een cirkel. Ze kunnen zitten of staan.
Vervolgens moet elke gast een lijn of twee zingen uit een lied met het woord “baby” of “kindje” erin. Als de eerste speler dit heeft voltooid, wordt de volgende persoon die naast of recht tegenover deze persoon zit, uitgedaagd om binnen de tien seconden een ander babyliedje te zingen. De liedjes kunnen niet worden herhaald, dus de deelnemers die een nummer herhalen of op geen liedje kunnen komen zijn af en mogen niet meer meedoen. De laatste persoon die overblijft wint de prijs! Kortom een kraamfeest organiseren Alphen aan den Rijn laat je verzorgen door de Party Regelaar.
 

De leukste babyborrel ideeën

Een ander spelletje van de babyborrel ideeën is “Hoe groot is mama geworden”? Dit geeft de gasten de vrijheid om grootte van mama te meten. Hou een paar rollen wc-papier klaar en vraag elke deelnemer om de omvang van één van de mama’s te schatten in vellen wc-papier. Dan wordt het wc-papier rond de buik van de mama uitgerold en uiteraard wint de dichtstbijzijnde schatting de prijs!
 
Weet u nog hoe u eruit zag toen u een baby was? Dit spel neemt u terug in de tijd aan de hand van babyfoto’s. Als voorbereiding voor dit spelletje moet u alle aanwezigen vragen om leuke babyfoto’s van zichzelf mee te brengen. Bij hun aankomst vraagt u de foto’s en nummert u ze. Tijdens het spel liggen alle babyfoto’s uitgestald. U geeft elke deelnemer papier en pen en vraagt hen zo veel ogelijk babyfoto’s te identificeren. De gasten met de meest aantal juiste gissingen is de grote winnaar.
 
Een ander spelletje van de babyborrel ideeën is “zeg nooit baby” en bestaat erin om vragen te stellen die niet mogen beantwoord worden met het woord “baby” er in. Iedereen mag vragen stellen aan iemand anders, en wanneer die andere persoon het woord “baby” zegt krijgt de vraagsteller een veiligheidsspeld.
De persoon met het meeste veiligheidsspelden aan het einde van de babyborrel wint een prijs.
 

Babyborrel ideeën: spelletjes voor iedereen

We weten allemaal dat de jongedame die bij een huwelijksfeest het bruidsboeket vangt de volgende bruid zal worden. Dat wordt toch zo gezegd. In “het zevende geschenk” is dit niet zozeer een huwelijk dat voorspeld wordt, maar wel een zwangerschap.
De jongedame die het zevende geschenk tijdens de babyborrel schenkt, kan zo met veel vuurwerk in de bloemetjes gezet worden.
Dit laatste van de babyborrel ideeën mag flink overdreven worden, en er mogen effectief bloemetjes aan te pas komen!
Kortom een kraamfeest organiseren Alphen aan den Rijn laat je verzorgen door de Party Regelaar.
vraag naar Mariska Kasbergen.
 

Schuiven naar boven